loading...
مجله تکنولایف
فرزاد رسولی بازدید : 91 پنجشنبه 06 بهمن 1401 نظرات (0)

تکامل خرید اسکوتر شیائومی

xiaomi scooterبرای مثال، باتریهای آن را میتوان جابهجا کرد و به جای پاتخته اسکوتر، در دسته آن قرار داد. در ضمن میتوانید چند باتری یدکی هم بخرید. البته قیمت این باتریها بسیار بالاست، هرچند سواری با این اسکوتر بسیار عالی است. دارای گشتاور مطلوبی است و سرعت خوبی دارد. بهراحتی میتوانید روی زنگ، نور و سرعت آن کنترل داشته باشید. حداکثر سرعت این اسکوتر ۲۴ کیلومتر بر ساعت است. این اسکوتر ۵/۱۳ کیلوگرم وزن دارد. البته با هر بار شارژ باتری مسافتی فقط بهاندازه ۷/۲۵ کیلومتر را طی میکند که این مقدار عدد چندان ایدهآلی نیست. اسکوتر برقی میجیا ام ۳۶۵ (XIAOMI MIJIA M۳۶۵) هم مانند شیائومی میجیا، مدل ام ۳۶۵ پرو (Pro) است و تفاوتهای کمی با آن دارد. این اسکوتر میتواند با سرعت ۲۴ کیلومتر در ساعت حرکت کند. برد مسافت آن در هر بار شارژ، ۲۹ کیلومتر است. این اسکوتر تاشو که فقط ۵/۱۲ کیلوگرم وزن دارد، مجهز به بهترین نرمافزارهای گوشی هوشمند است. با استفاده از این نرمافزارها میتوانید تمام اطلاعات مربوط به رانندگیتان با اسکوتر را بهدست آورید.

اسکوتر شیائمی

xiaomi scooterچراغهایی در قسمتهای جلو و عقب اسکوتر در نظر گرفته شدهاند که طراحی کاملا کاربردی دارند و خودشان همه چیز را به صورت خودکار انجام میدهند. در جلوی اسکوتر دو عدد لامپ LED سفید وجود دارد که در محیطهای تاریک، راه را برای شما روشن میکنند. احتمالا دارید به این فکر میکنید که خب حتما لازم است با استفاده از یک دکمه یا در بهترین حالت، با یک حرکتِ پا این چراغ را روشن کرد. اما شما هیچ کاری نمیکنید و تنها کاری که انجام میدهید، قرار گرفتن روی اسکوتر است. چراغها دارای سنسور تشخیص میزان نور محیط هستند و میتوانند تشخیص دهند که چه وقت باید روشن و خاموش شوند. در پشت اسکوتر هم چراغهایی داریم که در زمان دنده عقب گرفتن، به رنگ قرمز روشن میشوند و افراد پشتی را از این قضیه مطلع میکنند. این چراغها یک کاربرد دیگر هم دارند: هنگامی که میخواهید به یک سمت بچرخید، چراغهای آن سمت به صورت خطی روشن و خاموش میشود تا چرخیدن شما را به اطلاع سایرین برساند.

نه حقایقی که همه باید درباره اسکوتر شیائمی بدانند

اسکوتر برقی Mi Electric Scooter 1S شیائومی از اپلیکیشن Zhilian Mijia نیز پشتیبانی میکند؛ با راه اندازی این اپلیکیشن، استفاده از راهنما برای کار با این دستگاه امکانپذیر میشود. همچنین اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد تا وضعیت سواری خود را کنترل کنید. این اسکوتر در مسیرهای هموار و بدون شیب و مانع، با سرعتی معادل 25 کیلومتر بر ساعت راه میرود. شما با یک بار شارژ کردن باتری دستگاه میتوانید مسافتی حدود 30 کیلومتر حرکت کنید؛ شارژ کامل باتری حدود 5 ساعت و 30 دقیقه زمان لازم دارد. همچنین میزان مصرف انرژی اسکوتر برقی شیائومی نیز به میزان قابل ملاحظهای پایین است. باتری این دستگاه از نوع باتری لیتیوم یونی و ظرفیت آن نیز معادل 7650 میلیآمپر ساعت است. باتری لیتیوم یون مدل پیشرفتهای از باتری است که در واقع یون لیتیوم از عناصر اصلی تشکیلدهنده آن است. باتریهای لیتیوم یونی مزایای بسیاری نسبت به دیگر باتریها دارند؛ به عنوان مثال این نوع از باتری چندان نیاز به تعمیر پیدا نمیکند و همچنین میزان طول عمر و مصرف انرژی آنها نیز بهینه است. موتور تولید برق DC؛ این موتور با جریان برق 250 وات کار میکند و همچنین به هنگام ضرورت، کارایی آن به 500 وات هم میرسد. مجهز به سیستم انرژی جنبشی؛ این قابلیت فنی به شما اجازه میدهد تا بتوانید مسافتهای طولانیتری را به وسیله اسکوتر طی کنید. در واقع با چرخش چرخها و استفاده از دسته ترمز، انرژی جنبشی به شکل انرژی الکتریکی تبدیل میشود و در مصرف باتری نیز صرفهجویی شده و به طول عمر مفید باتری اضافه میشود. سایز و اندازه تایرهای اسکوتر الکتریک اس وان شیائومی 8.5 اینچ است. برخورداری از شتاب روان و پیشرونده که از حرکات ناگهانی و تصادفی جلوگیری میکند.

قیمت اسکیت برقی شیائومی چقدر است ؟

اگر شما هم به دنبال خرید یک اسکوتر برقی با کیفیت هستید اسکوتر میتواند یکی از بهترین گزینههای پیش روی شما باشد. اسکوتر تک چرخ شیائومی ، سبک، کاربردی و برای استفاده راحت هستند و در بعضی موارد، به شما این امکان را می دهند که حتی سریعتر از ماشین بتوانید به محل کار خود برسید. موتور اسکوتر ناین بات مینی شیائومی در کجای آن قرار دارد ؟ در چرخ ها آن تعبیه شده است. به همین سبب چرخ جلویی بسیار مستحکم می باشد. قیمت اسکیت برقی شیائومی چقدر است ؟ اسکوتر های برقی شیائومی قیمت های متفاوتی دارد. شما عزیزان می توانید در همین صفحه انواع مدل ها و قیمت اسکوتر را مشاهد کنید. آیا سوار شدن روی اسکوتر برقی شیائومی راحت است؟ طراحی و ساخت اسکوترهای برقی شیائومی ناین بات به طوری است که در مدت کوتاهی سواری و حرکت با آن می توانید به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید. در اسکوتر برقی شیائومی از سیستم اتوبالانس استفاده شده است و به شما کمک می کند تا تعادل خود را به خوبی حفظ کنید.

برای گردش به سمت چپ و راست هم باید با استفاده از زانوهای خود، دستهی موجود را به سمت موردنظر فشار دهید. این اسکوتر در تنظیمات خود یک حالت برای تازهکارها دارد که پس از یادگیری میتوان آن را غیرفعال کرد. لامپهای LED برای داشتن دید بهتر در شب و زیبایی بیشتر این اسکوتر استفاده شده است. این LEDها در رنگهای مختلفی بوده و زمان ترمزگرفتن و گردش به چپ و راست، روشن خواهند شد تا زمان استفاده از این وسیله، امنیت بیشتری داشته باشید. گرچه استفاده از وسایلی نظیر اسکوتر برقی به واسطه تازه بودنشان هیجان مخصوص به خود را دارد، اما در نهایت استفاده از این محصولات نیز نظیر هر وسیله نقلیه دیگر مخاطراتی در پی دارد. اسکوتر برقی ناین بات مدل Mini Pro از مجموعه اسکوترهای برقی است که به اصطلاح آنها را اسکوترهای Segway میگویند. این اسکوتر برقی به گونهای ساخته و طراحی شده که شما با استفاده از آن در کنار لذتی که از سوارشدن بر اسکوتربرقی خود میبرید، از ایمنی بیشتری نیز برخوردار شوید.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی با ظاهری مدرن تنها ۱۲٫۵ کیلوگرم وزن دارد و برخورداری از طراحی تاشو این امکان را فراهم میکند تا با فشار دکمهای در مدت زمان ۳ ثانیه باز و یا بسته شود. همچنین اسکوتر تاشو شیائومی این قابلیت را دارد که به هنگام ترمز میتواند باتری را شارژ کند، به این ترتیب شما به کمک این قابلیت میتوانید مسافتهای طولانی تری را به کمک اسکوتر طی کنید. موتور این اسکوتر برقی با جریان برق ۲۵۰W کار میکند و در حالت فوری و اضطرار به ۵۰۰W میرسد. دو چرخ جلو و عقب آن از نوع لاستیک بادی بوده که باعث ایجاد حالت ثبات فوقالعاده در مواقع پیش آمدن دستانداز میشود. قابلیت دیگر اسکوتر برقی تاشوی شیائومی عبارت از عملکرد پیمایش در سرعت ثابت است که از الگوریتمی مشخص برای خواندن سیگنال حسگر سرعت بهره میگیرد تا تنظیمات مربوط به سرعت را انجام دهد. بنابراین این وسیله نقلیه دارای حالت دوچرخهسواری هوشمند است که در زمان خستگی کاربر به کمک او میآید و هدایت اسکوتر را بر عهده میگیرد.

  • سلول داخلی باتری SAMSUNG SDI power battery
  • دارای سیستم اعلام اخطار اتمام باتری
  • ارتفاع پدال 11 سانتی متر
  • ولتاژ شارژ 100-240 ولت
  • چراغهای عقب و جلو

همچنین شما میتوانید در صورت نیاز اهرم قرار گرفته شده بر روی این اسکوتر برقی را از آن جدا کرده تا بتوانید آن را برای جابهجایی به راحتی در صندوق عقب ماشین خود جای دهید. همچنین بر روی اهرم این اسکوتر برقی پیچ تنظیمی قرار گرفته شده تا شما بتوانید ارتفاع آن را نسبت به مقدار دلخواه خود تغییر دهید. این اسکوتر برقی دارای موتوری پر قدرت با توان 2100 وات است به نحوی که شما قادر خواهید بود با استفاده از آن تا سرعت 18 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید. اسکوتر برقی ناین بات مدل Mini Pro مجهز به سیستم Self-Balancing است. سیستم Self-Balancing که جهت ایمنی بیشتر کاربران روی این اسکوتر برقی تعبیه شده است، باعث خواهد شد تا اسکوتر برقی شما پس از روشن شدن در حالتی متعادل برای استفاده قرار گیرد. برای این اسکوتر برقی اپلیکیشنی عرضه شده است که از طریق سیستم Bluetooth به اسکوتر برقی شما وصل میشود.

{حقایق ناشناخته درباره اسکوتر شیائمی شناخته شده است|دریافت بهترین اسکوتر شیائمی|پنج پیش‌بینی در اسکوتر شیائمی در 2023|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {آسان|ساده|روشن} {راه‌ها|روش‌ها} {شما می‌توانید|شما ممکن است|شما احتمالاً می‌توانید|می‌توانید اسکوتر شیائمی را به موفقیت {Turn|Flip} کنید}

یک دکمه گرد نیز در این قسمت وجود دارد که برای خاموش و روشن کردن اسکوتر، تغییر مودهای سرعت و روشن کردن چراغ جلو به کار میرود. اسکوتر برقی تاشو Mi Electric Scooter Essential شیائومی دارای دو چرخ 8.5 اینچی از نوع پنوماتیک است. این چرخها مقاومت بسیار بالایی دارند و تا 3 برابر بیشتر از چرخهای معمولی عمر میکنند. این چرخها طوری طراحی شدهاند تا هم در مسیرهای صاف و هموار و هم در مسیرهایی با سنگ ریزه، خاک و یا چمن به خوبی عمل کنند. ترمزهای ضد قفل E-ABS به کار رفته در این اسکوتر برقی خیلی سریع و در کمترین مسافت میتوانند اسکوتر را متوقف کنند. علاوه بر این، چراغ خطر عقب بزرگتر شده است و در هنگام شب، در خصوص رانندگان پشت سرتان نگران نخواهید بود. شیائومی برای اسکوتر Mi Electric Scooter Essential از یک موتور الکتریکی سبک وزن با حداکثر توان 500 واتی استفاده کرده است.

امروزه اسکوتر برقی وسیلهای بسیار پرطرفدار برای تفریحات انسان است. از نکات قابل توجه این محصول این است که بزرگ و کوچک نمیشناسد و برای هر رنج سنی مناسب است. افرادی که به دنبال یک سرگرمی مفرح و بیخطر هستند حتما باید اسکوتر سواری را تجربه کنند. اگر در شهری پرتردد مانند تهران زندگی میکنید میتوانید از این وسیله برای گشتوگذار در نزدیکی محل زندگیتان استفاده کنید و از ترافیکهای سنگین و کسلکننده دور بمانید. از بین اسکوترهای برقی موجود، اسکوتر برقی Mi Pro 2 شیائومی جزو بهترینهای این مجموعه است که تجربه اسکوتر سواری را برای شما شیرین و لذتبخش میکند. با ما همراه باشید تا شما را از قابلیتهای جذاب این محصول آگاه کنیم. ترکیب رنگ مشکی و قرمز در طراحی این محصول جلوهی خاصی به آن بخشیده است. جنس بدنهی اسکوتر برقی Mi Pro 2 شیائومی از آلومینیوم است. این فلز به علت سبکی و چگالی پایین، کمک شایانی به کاهش وزن این اسکوتر کرده است.

  1. پهنای چرخ 8 سانتیمتر
  2. ظرفیت وزنی
  3. قابلیت طی کردن شیب تا 15 درجه
  4. نشانگر باتری: ۴ نشانگر LED
  5. رنگها: سیاه و سفید
  6. جنس تایرها: تایر بادی لاستیکی مقاوم
  7. حداکثر گشتاور: ۱۶ نیوتن بر متر

xiaomi scooterاز دیگر ویژگیهای اسکوتر ناین بات مینی پروی شیائومی، میتوان جفت شدن از طریق بلوتوث با تلفن همراه شما را نام برد تا بتوانید از طریق اپلیکیشن، آن را کنترل کنید. امروزه ابزارهای بسیاری طراحی و تولید شدهاند تا به بشر در زمینهی حملونقل شخصی کمک کنند. وسایل متنوعی از جمله سگوی، هاوربرد، اسکوتر برقی و… در این دسته جای میگیرند. اسکوتر برقی «Ninebot Mini Pro» بهینهسازیشدهی مدل «Ninebot Mini» است و طراحی پیشرفتهتری دارد. بدنه و رینگ این مدل از آلیاژ منیزیم ساخته شدهاند که هم باعث عمر و دوام بالای محصول میشوند و هم زیبایی آن را بیشتر میکنند. چرخ هم جنسی لاستیکی دارد که در برابر سایش از خود مقاومت خوبی نشان میدهد. یک برنامه برای کنترل راحتتر این اسکوتر طراحی شده که با کمک آن میتوان این محصول را با استفاده از گوشی هوشمند کنترل کرد. از طریق این برنامه میتوان فرمانهای متفاوتی را به این اسکوتر داد که خاموش و روشن کردن و فرمان حرکت، تنها بخشی از آن هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی همراه با راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 949
  • بازدید ماه : 2,930
  • بازدید سال : 19,328
  • بازدید کلی : 38,166