loading...
مجله تکنولایف
فرزاد رسولی بازدید : 1556 یکشنبه 16 مرداد 1401 نظرات (0)

اما واقعیت این است که بدون بررسی نیازهای خود و شناخت کافی از سختافزارهای مختلف نمیتوان هنگام خرید لپ تاپ ایسوس انتخاب دقیقی انجام داد. تقسیمبندی میکنند. خبر خوب اینکه ایسوس در تمامی این دستهها محصولاتی برای پیشنهاد دارد. اگر از لپتاپ صرفا برای گشت و گذار در اینترنت یا تماشای فیلم استفاده میکنید، لپتاپهای اقتصادی ایسوس کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. نمایشگر با رزولوشن پایین، رم ۴ تا ۸ گیگابایت و گرافیک یکپارچهی فاقد حافظهی اختصاصی از ویژگیهای رایج در انواع لپ تاپ ایسوس ارزان و اقتصادی است. پردازندهی به کار رفته در این سری از لپ تاپ های ایسوس هرچند قدرت کافی برای اجرای نرمافزارهای سنگین یا بازیها را ندارند، به خوبی از پس اجرای محتوای چندرسانهای و بارگذاری صفحات متعدد وب برمیآیند. کافی است به عنوان کسی که قصد خرید لپ تاپ های ایسوس را دارد، نیازها و انتظارات خود را مشخص کنید. لپ تاپ دانشجویی ایسوس مختص افرادی است که علاوه بر جستجو در اینترنت و تماشای فیلم، از نرمافزارهایی مثل اتوکد و دیگر نرمافزارهای مهندسی نیز استفاده میکنند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ صنعتی ایران

این لپ تاپ با داشتن ظرفیت حافظه زیاد و تراشه قدرتمند، این قابلیت را دارد تا جزء سومین مورد در لیست بهترین لپ تاپ های 2018 قرار گیرد. یکی از بهترین لپ تاپ های ساخت شرکت اپل در سال 2018 است که البته معایبی نیز دارد، مثل حذف پد لمسی و یا عدم طراحی زیبا و با کیفیت صفحه کلید. خصوصیت بارز دیگری که این مدل را نسبت به بقیه منحصر به فرد می کند، قیمت مناسب آن است که حتی برای کاربران با بودجه کم نیز، قابل خرید خواهد بود. در واقع صفحه لمسی ایسوس زنبوک فلیپ اس یو ایکس 370 این امکان را فراهم می کند تا بدون نیاز به صفحه کلید در مواردی خاص، با آن کار کرد. کمی عجیب به نظر می رسد که چرا اپل در تولید جدیدترین محصول 2018 خود، از آخرین نوع تراشه استفاده نکرده و با وجود نسل هشتم پردازشگر های Intel Core از سری هفتم آن استفاده کرده است. طراحی این لپ تاپ به دو در یک معروف است، بدین معنی که هم به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت می توان از آن استفاده کرد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ در ایران

نسخه cs6 فرمتهای متنوعی از فیلمها را پشتیبانی میکند. تمامی نرمافزارهای ادوبی بعداز سال ۲۰۱۳ نام CC به خود گرفتند که یک قابلیت مهم و مشترک دارند و آن قابلیت CC (Creative Cloud) است. ن سخه فتوشاپ با نام CC (Creative Cloud) از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ در ۸ نسخه منتشر شد. بر همین اساس، کاربران میتوانند طرحهای خود را با سایر کاربران Adobe در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. قابلیت رایانش ابری به معنای استفاده از فضای ذخیرهسازی برخط برای دسترسی کاربران در سراسر جهان به اطلاعات اشتراک گذاری شدهاست. در فتوشاپ سی سی ۲۰۱۵ شاهد تغییرات جدیدی در بخشهای مختلف هستیم به عنوان مثال گزینه save as for web که خروجی تصاویر رو برای صفحات وب بهینه میکند. برای ویرایش و کار روی فیلمها پنل ویژهای به نام TimeLine تعبیه شدهاست. در نهایت در ورژن۱۳ که بیشتر کاربران آن را بهترین نسخه سری CS میشناسند با اضافه کردن قابلیتهای زیر جای خود را به نسخههای گروه CC جهت تولید ورژن جدید نرمافزار فتوشاپ دادهاند.

یکی از مهمترین مشخصات لپ تاپ خوب که در هنگام خرید کروم بوکها باید دقت داشته باشید که حداقل 4 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیرهسازی بر روی دستگاه انتخابی شما تعبیه شده باشد. در این قسمت از راهنمای خرید لپتاپ خوب است بدانید که معمولا اندازه نمایشگر یگ لپ تاپ بیانگر اندازه کل آن است. در ادامه راهنمای خرید لب تاپ لازم است بدانید که قبل از اینکه به مشخصات یا قیمتگذاری توجه کنید، توصیه میشود که به قابلیت حمل و اندازه لپ تاپ نیز توجه کنید. یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ و ویژگی لپ تاپ خوب اندازه است. 11 تا 12 اینچ: نازکترین و سبکترین سیستمها، صفحههای نمایشی بین 11 تا 12 اینچ دارند و وزن آنها معمولاً بین 1.2 تا 1.5 کیلوگرم است. 2. آیا یک دستگاه دو در یک میخواهید؟ 13 تا 14 اینچ: بهترین اندازه قابل حمل و قابل استفاده را ارائه میکند، به خصوص اگر دنبال یک لپ تاپ با وزن کمتر از 1.8 کیلوگرم هستید. سیستم مورد نیاز وارزون 2022 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اما به دلیل نبود امکانات مورد نیازش در اپل مکینتاش پلاس، خودش دست به کار میشود و چند برنامه مینویسد تا کارهای مورد نیازش را انجام دهد. موفق به نشان دادن تصاویر سیاه و سفید در صفحه نمایش ۱ بیتی سیاه و سفید شد. توماس به مدت شش ماه درسهای خود را کنار گذاشت تا به همراه برادرش روی نرمافزار کار کند. با کامل شدن و کاربردی بودن برنامه در سال ۱۹۸۸، جان به توماس پیشنهاد تجاری سازی اش را میدهد. جان نول (John Knoll)، برادار توماس بیشتر علاقمند به برنامهنویسی بودهاست و با رایانه شخصی اش که سیستم عامل مکینتاش داشته به برنامهنویسی میپرداختهاست. توماس زیاد مطمئن نبود که بتوانند برنامه را بفروشند اما جان برادرش را قانع میکند و به او این اطمینان را میدهد که میتوانند برنامه را بفروشند. جان نول با دیدن برنامه برادرش توجهش به آن جلب شده و به او پیشنهاد میدهد که روی برنامه کار کرده و گسترشش دهد تا با برنامه اش تصاویر دیجیتالی تولید کند.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ کاربردی

از دیگر لپ تاپ های میان رده اما با امکانات عالی از برند ایسوس می توان لپ تاپ vivobook X515E را نام برد. لپ تاپ vivobook K571GT یکی دیگر از سری لپ تاپ های برند ایسوس است که نه تنها از امکانات فنی مطلوبی برخوردار است، بلکه قیمت آن مقرون به صرفه است. 3 یا a32 ؟ شما می توانید از طریق دریافت کارت اعتباری قسطا یا همان قسطا کارت، نقدا لپ تاپ مورد نظر خود را بخرید و بعدا هزینه آن را به صورت اقساطی به قسطا به صورت ماهانه بپردازید. برای خرید اقساطی از هر فروشگاه در سراسر کشور، قسطا برای شما یک امتیاز الکترونیکی بدون ضامن در نظر گرفته است که آن امتیاز را در قالب کارت اعتباری قسطا کارت در اختیار شما قرار می دهد. اکنون که با برترین مدل های میان رده لپ تاپ ایسوس آشنا شدید، باید گوییم که عزیزان امکان خرید اقساطی این نوع لپ تاپ ها در قسطا برای شما فراهم شده است. چگونه قسطا کارت بگیریم؟

یک ویژگی لپ تاپ خوب عمر باتری است.

2. ویژگی های یک لپ تاپ خوب چیست؟ کروم بوک برای بچهها و دانشآموزان مناسب است و کاربرد آن به سرعت در حال افزایش است. اگر زیاد به مسافرت نمیروید، صفحهنمایش بزرگتر خوب است و مدلهای کوچکتر برای بچهها عالی هستند. اگر میخواهید از لپتاپ خود به عنوان تبلت استفاده کنید، محصولات 2 در یک را که به صورت کامل تا شده و یا از هم جدا میشوند را در نظر بگیرید. یک ویژگی لپ تاپ خوب عمر باتری است. یکی از نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ این است که صفحهنمایش 12.5 تا 14 اینچی بهترین تعادل بین قابلیت استفاده و قابلیت حمل را ارائه میدهد. اگر نه، یک لپ تاپ استاندارد میتواند انتخاب خوبی باشد. 9 ساعت عمر باتری ایده آل است اگر قصد دارید لپ تاپ خود را هر جایی ببرید. در این بخش از جامع ترین راهنمای خرید لپ تاپ اداری و راهنمای خرید لپ تاپ خانگی به صورت کلی، نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ را با هم مرور میکنیم. برای جزئیات بیشتر میتوانید بخشهای بعدی مقاله را مطالعه کنید. لپ تاپ استوک یعنی چه ؟

بسیاری از شرکتهای تولیدی به دنبال مواد بازیافتی برای کاهش هزینههای تولید هستند و شما با ایجاد مجموعهای سازماندهیشده میتوانید به تفکیک و بازیافت زبالههای شهری بپردازید و از این راه به درآمد بالایی برسید. شاید تعجب کنید اگر بدانید که در حال حاضر، فروش لوازم و اکسسوری گیمینگ بیشتر از فروش خود بازیهای کامپیوتری درآمد دارد! فروش خودرو بهصورت سنتی را بهبود ببخشید؛ مثلاً در کنار معرفی خودرو برای فروش، انواع ارزیابیهای فنی و ظاهری خودروها را هم انجام بدهید تا خریداران با اطلاعات کامل و اطمینان خاطر از شما خرید کنند. بسیاری از مردم (مخصوصاً قشر مرفه جامعه) طرفدار محصولات ارگانیک و طبیعی هستند. با ایجاد کارگاهی برای تولید وسائل زینتی با جنسهای مختلف (سفالی، چوبی، فلزی و رزین) میتوانید تبدیل به برندی در حوزهی تزئین و دیزاین داخلی خانه و محل کار شوید و از این راه به درآمد بالایی برسید. با توجه به قیمت بالای این محصولات نسبت به نمونههای غیر ارگانیک و شرکتی، میتوانید سود زیادی از این کسبوکار بهدست بیاورید. بهترین لپ تاپ حسابداری چه ویژگی هایی دارد؟ برای مطالعه بیشتر کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی همراه با راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 905
  • بازدید ماه : 2,886
  • بازدید سال : 19,284
  • بازدید کلی : 38,122