loading...
مجله تکنولایف
فرزاد رسولی بازدید : 429 یکشنبه 16 مرداد 1401 نظرات (0)

این دانشگاه بعد از دانشگاه Lviv و دانشگاه خارکف بزرگترین و سومین دانشگاه قدیمی اوکراین است. در KPI ، از طریق 29 کالج ، برنامه های دانشگاهی به زبان اوکراینی ، روسی یا انگلیسی به دانشجویان ارائه می شود. دانشگاه کیف از طریق پانزده (15) دانشکده ، پنج انستیتو ، یک مرکز تحقیقاتی و دو کالج برنامه های دانشگاهی را اداره می کند. دانشگاه شوچنکو از سال 650 تا 2014 در رتبه بندی دانشگاه های QS در لیست 2017 دانشگاه برتر جهان قرار گرفت. دانشگاه فنی ملی اوکراین (ایگور سیکورسکی موسسه پلی تکنیک کیف or KPI NTUU) یک دانشگاه بزرگ در کیف ، اوکراین 1898 است. در سال 2009 ، دانشگاه کیف به عنوان بهترین دانشگاه اوکراین توسط مجله Delovoy رتبه بندی شد. از طرف دیگر ، KNU با بیش از 400 دانشگاه در جهان مشارکت دارد که از طریق آنها برنامه های تبادل دانشجو را ارائه می دهد. این دانشگاه دارای دو پردیس اصلی است. در سطح جهان به عنوان یکی از بهترین دانشگاههای اوکراین شناخته می شود. این یکی از بزرگترین موسسات فنی در اروپا است. اگر کودکی دارید و می‌خواهید دندان های سالم و زیبا داشته باشید درباره دندانپزشکی کودکان بیشتر بدانید. فضا نگهدار دندان چیست ؟

مجله جامعه دندانپزشکی زاهدان

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از استقرار تیم جهادی این مرکز جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهر سی سخت خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در زندان مرکزی تبریز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف رفع نیازهای درمانی زندانیان در دو مرحله برگزار شد. بر اساس مرحله اول این اردو در بهمن ماه سال جاری برگزار شد و در این مرحله، غربالگری کلی زندانیان از نظر ابتلا به بیماریهای شایع عفونی، کووید-۱۹ و بیماریهای حوزه دهان و دندان به ارزشی ۷۵۰میلیون ریال انجام گرفت. اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در زندان مرکزی تبریز به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با هدف رفع نیازهای درمانی زندانیان در دو مرحله برگزار شد. ایسنا/یزد رئیس کمیته محرومیتزدایی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد از استقرار تیم متخصص چشم و دندان پزشک در مناطق کمتر برخوردار ابرکوه خبر داد.

مجله جامعه دندانپزشکی خراسان رضوی

اعضای سازمان که فاقد پروانه طبابت هستند، حق تأسیس مطب/دفتر کار و همچنین ساخت تابلو و چاپ/انتشار سرنسخه و کارت ویزیت را ندارند. استفاده از عنوان دکترا در تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت آن دسته از اعضای سازمان که فاقد عنوان دکتر در پروانه طبابت هستند، ممنوع است. چنانچه اعتبار حکم هیئتعلمی به دلیل بازنشستگی یا هر دلیل دیگری منقضی شود، استفاده از این عناوین مجاز نمیباشد. درج عناوین عضویت در انجمنها و سایر تشکلهای علمی داخل یا خارج کشور در تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت ممنوع است. درج عناوین استادیار، دانشیار، استاد و عضو هیئتعلمی در تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت، حسب حکم هیئتعلمی (دانشگاههای علوم پزشکی داخل کشور) مرتبط با عنوان مندرج در پروانه طبابت اختیاری است. استفاده از عنوان دکتر قبل از نام و نام خانوادگی در تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت چنانچه در عنوان پروانه طبابت قید شده باشد، الزامی است. در کلیه مطبها داشتن تابلو، مهر، سرنسخه یا کارت ویزیت مشترک ممنوع است و حتی در موارد مطب مشترک، تابلو، مهر، سرنسخه و کارت ویزیت باید مجزا باشد. برای شناخت بیشتر وسایل دندانپزشکی و کاربرد آنها کلیک کنید.

کیوان نوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی «چناره» در مسیر عبوری فرعی این منطقه اقدام به توقیف یک محموله ۱۰ هزار قطعهای جوجه یک روزه قاچاق کردند. دوره چهار ساله پارلمان اخیر لبنان در حالی امروز به پایان میرسد که بحرانهای بسیار و دولتهای کوتاهمدت بسیاری را تجربه کرده است. وی افزود: با حضور کارشناسان بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی مریوان، قاچاق بودن این محموله محرز شد. تفاوت انتخابات امروز لبنان با ادوار پیشین؛ نقطه پایانی بر سه سال نظم شکننده و عدم ثبات؟ سرپرست شبکه دامپزشکی مریوان اظهار کرد: مراتب پس از انعکاس به مراجع قانونی و کسب تکلیف از اداره کل دامپزشکی استان، برای تصمیم گیری نهایی به مراجع قضائی منعکس شد. نوری خاطرنشان کرد: این محموله از یکی از استانهای جنوبی به مقصد شمال غرب کشور بارگیری و حمل شده بود و مجوز جعلی ارائه شده توسط راننده کامیون حکایت از مغایرت فاحش آن داشت. آیا می‌دانید دندانپزشک تجربی چیست؟

یک مصوبه جداگانه برای پزشکی و دندانپزشکی گرفته شد؟

باید تلاش میشد امکانات ایجاد شود یا با سیستم بودجه وزارت بهداشت چون این ردیف بودجه جدایی است و لازم نیست صرف چیز دیگری بشود. چرا پزشکی و دندانپزشکی جدا پیگیری شد؟ من برداشتم این است که اگر نگاه همراهانه باشد میشود این مسیر را طی کرد و من فکر میکنم با همراهتر شدند در خیلی از موارد به اشتراکات خوبی رسیدیم. مخصوصا در ایام کرونا. ما الان فقط مشکل پزشک و دندانپرشک نداریم الان در خصوص بهورز و پرستار هم چالش داریم. نه، تبصره دارد. یک ماده است که دو تبصره دارد یکی برای پزشکی و تخصص، یکی هم برای دندانپزشکی. در رشتههای دیگر هم احتمال اضافه شدن تبصره وجود دارد؟ در بحث تخصص وضعیت چطور پیش میرود؟ ما نگاهمان این است که میخواستیم در بازده کم نتیجه بگیریم که این مهاجرت و تقاضا و مشکلات روحی خانوادهها کنترل شود. یک مصوبه جداگانه برای پزشکی و دندانپزشکی گرفته شد؟ قطعا به تصمیم بلندمدتی برای نظام سلامت و پیشگیری نیاز داریم. برای اطلاع از لیست مواد دندانپزشکی بیشتر بخوانید.

مجله انجمن دندانپزشکی کودکان

پس از فارغالتحصیلی در همان کالج به مدت دو سال مشغول تدریس شد. او در سال ۱۹۰۴م کتابی تحت عنوان «مملکت شمس طالع یا دولت ژاپن» به فارسی ترجمه و تألیف کرد و برای نخستین بار مردم ایران را با کشور ژاپن آشنا ساخت. او به استخدام وزارت مالیه درآمد و در اداره خزانه مشغول کار شد و ملقب به خان گردید. او فارغالتحصیل کالج آمریکایی بود. وزارت مالیه در سال ۱۹۱۰م اداره رسوم را تأسیس کرد و او به ریاست آن برگزیده شد. ماطه وس خان نامهای به رضا شاه میفرستد و شاه او را از زندان آزاد میکند ولی مختاری رئیس شهربانی با آزادی ماطه وس خان مخالفت ورزید و او را به زندان قصر فرستادند. در سال ۱۹۳۶م به دستور رضاشاه مدارس ارمنیان در سراسر ایران بسته شد و در آن تاریخ ماطه وس خان مدیر مدارس ارمنیان تهران بود، او را زندانی کردند. «در سوم ژوئیه سال ۱۸۷۸م در شهر همدان متولد شد.

امروزه دانشکدههای گوناگون، دارای هیئتهای قانونگذاری هستند که مستقیماً عهدهدار نظم و برقراری آرامش در محیط دانشکده هستند. کتابخانه دانشگاه هاروارد نه تنها قدیمیترین مجموعه فرهنگی در آمریکا بلکه با شعبات خود، بزرگترین کتابخانه دنیاست و در حال حاضر دارای ۱۴٬۵۰۰٬۰۰۰ جلد کتاب، رساله و میکروفیلم است. کتابخانه هاروارد، بزرگترین سیستم کتابخانه دانشگاهی جهان است که شامل ۷۹ کتابخانه منفرد بوده و حدود ۲۰٫۴ میلیون عنوان را در خود جای دادهاست. در محوطه این دانشگاه، موزههای متعددی ازجمله موزهٔ هنر فوگ وجود دارد که در آن تابلوهای نقاشی و مجسمهها و آثار چاپ شده قرن هیجده و نوزده اروپا و آمریکا، به تماشا گذاشتهشدهاست. مجله هاروارد بیزینس ریویو (مجله کسب و کار هاروارد) که توسط این دانشگاه منتشر میگردد، یکی از معتبرترین مجلات در زمینه مدیریت است. این کتابخانه بزرگترین کتابخانه دانشگاه هاروارد است. در زمینه علوم و ادبیات و فلسفه چهرههای شناخته شدهای از این دانشگاه دانشآموخته شدهاند که امروزه از مشاهیر جهان محسوب میشوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی همراه با راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 932
  • بازدید ماه : 2,913
  • بازدید سال : 19,311
  • بازدید کلی : 38,149