loading...
مجله تکنولایف
فرزاد رسولی بازدید : 205 چهارشنبه 19 مرداد 1401 نظرات (0)

بلاد اکسیژن یکی از ویژگی های مورد علاقه ی کاربران اپل واچ است که درایران هم طرفداران خاص خودش را دارد. اپل واچ سری ۶ خصوصیات و حواشی مربوط به خودش را دارد که آن را نسبت به مدل های قدیمی تر خود،پر سر و صدا و پر آوازه تر کرده است. به هر حال، این فناوری قادر است تا با برآورد کردن سطح اکسیژن خون آن هم تنها در 15 ثانیه، با درصد خطای بسیار کمی آن را به کاربر اعلام نماید. مجله تکنولوژی و فناوری  این برنامه که آن را با نام SpO2 شناخته شده حتی برای کودکان هم درسری ۶ اپل واچ نیز قابل اجرا است. به همین خاطر امروز در این مطلب از مجله دلتوس می خواهیم تا به بررسی و معرفی آن برای شما بپردازیم. پس اگر شما هم قصد خرید سری ۶ ساعت های اپل را دارید، تا به انتهای این مطلب از مجله ی دلتوس همراه باشید. این فناوری این قابلیت را دارد که درصورت افت بیش از حد سطح اکسیژن به کاربر خود هشدار بدهد.

مجله انتقال تکنولوژی

اگر رمز آن را فراموش کردید؛ هیچکس قادر به یاری شما و بازگرداندن ارزهایتان نخواهد بود. این سخت افزار بیش از 1500 ارز دیجیتال را در خود جای داده است و دلیل این حجم از اعتبار ،تنها امنتیت بالاییست که برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. ما در این بخش راحتترین راه خرید بیت کوین را معرفی کردهایم تا از گیر و دار ثبتنام و رمز عبور رها شوید و هم محلی امنی برای نگهداری ارزهای دیجیتال شما باشد. در این صورت تمامی حملات از جمله هک را خنثی کرده اند. برای استفاده از این کیف پول، یک کد 24 رقمی به عنوان پین در اختیارتان قرار می گیرد. دقیقا به مانند سایر کیف پول های سرد؛ Ledger Nano S کلید خصوصی شما را در دستگاه واقعی ولی به صورت آفلاین نگه می دارد. Ledger Nano S یکی از محبوب ترین و معتبرترین کیف پول های سخت افزاری است. اما می شود به عنوان یکی از معتبرترین کیف پول های ارز دیجیتال معرفی کرد.

مجله تکنولوژی بهترین اپ های اپل واچ

بافت و ساختار بعدی مشتمل بر بیشترین قابلیتهای برنامهریزی شده برای محصول نهایی و همچنین تغییرات متعددی در ظاهر گرافیکی کاربر بود که عمدتاً بر اساس بازخوردهای دریافتی از تسترهای بتا طراحی شده بود. گوشی های سامسونگ سری a نسخه آزمایشی بتا ۲ که در اواخر ماه مه انتشار یافت، اولین محصولی بود که برای عرضه به عموم از طریق برنامه پیش نمایش مشتری مایکروسافت ساخته میشد. همچنین فرض بر آن بود که قسمت اعظم باقی کار در فاصله زمانی بین ساخت تا انتشار نهایی محصول با تأکید بر ثبات، کارکرد، کاربری، سازگاری درایور و مستندسازی انجام پذیرد. این نسخه آزمایشی توسط جمعیتی بالغ بر ۵ میلیون نفر دانلود گردید. هر دو نسخه که پس از این، هم در سپتامبر و اکتبر بدست انتشار سپرده شده بودند، در دسترس تعداد عظیمی از کاربران قرار گرفتند. چنین انگاشته شده بود که ویندوز ویستا با ویژگیهای کامل در پیش نمایش ماه فوریه ارائه شود که این امر در فوریه ۲۰۰۶ محقق گردید.

مجله تکنولوژی بهترین کارت گرافیک لپ تاپ

لپ تاپ Lenovo ThinkBook 15p نسل جدید سری لپتاپهای کلاس بیزنس تینک بوک لنوو است. در این مقاله لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15p را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد و به همه نقاط ضعف و قوت آن اشاره میکنیم. در ویدیوی زیر نیز میتوانید شاهد «بررسی کوتاهی از لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15p» باشید. یک باتری 57 میلی آمپری که شاید بزرگترین نقطه ضعف لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15p باشد انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین میکند. این دستگاه همانند مدلهای پیشین خود در کلاس بیزنس است که میتواند در ازای قیمت تقریبا مناسب قابلیتهای بسیار کاربردی را در اختیار کسانی قرار دهد که شغل آنها به لپتاپشان وابسته است. لپ تاپ Lenovo ThinkBook 15p یک لپتاپ ساخته شده از آلومینیوم با وزن 1.9 کیلوگرم و طراحی زیبا در کلاس بیزنس است. در صورت استفاده متوسط، باتری 15p حدود 5 ساعت دوام خواهد داشت که این میزان عمر باتری در حد و اندازههای دستگاههای امروزی نیست.

مجله تکنولوژی خالی شدن باتری گوشی

قدرت آن در یافتن داده های مناسب نهفته است. نقش حیاتی آن به میزان استفاده صنعت ادتک از آن کاملا قابل تشخیص است. فعالیت های اکوسیستم ادتک بر اساس یافتن و بررسی داده های کاربر شکل می گیرند. در اکوسیستم ادتک برای ایجاد یک چشم انداز ایده آل، موضوعات زیادی تاثیرگذار هستند. پلتفرم DSP کمک می کند تا بتوان اهداف و خواسته های تبلیغ دهنده را برآورده کرد. با استفاده از اطلاعات کافی می تواند تبلیغات را متناسب با هر مشتری شخصی سازی کند. سرور تبلیغاتی بخش کلیدی شبکه تحویل محتوا محسوب می شود. DSP در اکوسیستم تکنولوژی تبلیغات (ادتک) به مارکترها کمک می کند تا در بین ناشران پر تعداد بهترین تبلیغ ممکن را با توجه به ویژگی های مکانی و مخاطبان هدف در زمان واقعی گلچین کنند. وظیفه سرور تبلیغاتی در اکوسیستم تکنولوژی تبلیغات (ادتک) ارائه تبلیغات به وب سایت ناشران است. ناشران، تبلیغ کنندگان، شبکه ها و آژانس های تبلیغاتی همه به سرورهای تبلیغاتی وابسته هستند. هر چه داده های بیشتری در دسترس باشد، استراتژی های بازاریابی موثرتر و جذاب تر می شوند. لپ تاپ مناسب ترید کارآمدترین محتواهای تبلیغاتی از طریق اکوسیستم ادتک رصد و آزمایش و مقیاس بندی می شود.

اینجاست که برنامهریزی ظرفیت شروع میشود.

به سراغ یک بستر اولویت بندی توسعه محصول و معیارهایی برای ارزشسنجی بروید که به شکلی یکسان در مراحل گوناگون و توسط تیمهای گوناگون استفاده میشوند. در جریان ارائههای نقشه راه، مدیر محصول باید نقطه نظرهایی گوناگون از نقشه را در اختیار مخاطبان متنوع خود بگذارد. اینجاست که برنامهریزی ظرفیت شروع میشود. بعد از ساخت نقشه راه، لازم است جزییات کارهای فنی را بنویسید. همکاری با مهندسان برای تشخیص اینکه رسیدگی به کارهای آتی چقدر زمان میبرد، عنصری حیاتی است که اساسا نقشه راه شما را تبدیل به واقعیت میکند. برای مثال مدیران شرکت میخواهند درک کنند که ابتکارهای مد نظر شما چطور به استراتژی کلیتر سازمان کمک میکند. نقشههای راه ضمنا یک ابزار ارتباطی معرکه برای گروههای داخلی و خارجی به حساب میآیند. برای اینکه بتوانید نظر همه را جلب کرده و تمام تیم را با چشماندازی مشترک گرد هم آورید نیازمند این است که هرکس به خوبی نقش خود در مسیر موفقیت محصول را بداند.

علم مکانیک همچنین به بررسی محورها میپردازد. معمولا افرادی که درس آشنایی با برنامهنویسی را مطالعه کردهاند، با سه مورد اول آشنا هستند. راه بهتر برای انجام دادن این کار، اتصال چرخها به یک محور و استفاده از چرخ دنده برای اتصال موتور به محور است. ساخت یک ربات بدون داشتن دانش نسبی از علم الکترونیک تقریبا غیرممکن است، مگر زمانی که بخواهید یک ربات کاملا مکانیکی و یا با استفاده از کنترل پنوماتیکی بسازید. در یک ربات کوچک میتوان چرخها را مستقیما به شفت موتور متصل کرد. در مجله فرادرس تمام مطالب مربوط به الکترونیک و مکانیک پایه به خوبی پوشش داده شده است. علم الکترونیک به بررسی ادوات الکترونیک، مدارات آنالوگ، منطق دیجیتال و میکروکنترلرها (Microcontroller) میپردازد. اما در ربات بزرگ نمیتوان اینکار را انجام داد؛ زیرا منجر به وارد شدن فشار زیاد به اجزای داخلی موتور خواهد شد. در واقع دانستن اصول مکانیکی به شما اجازه ساخت چنین سازه ای را میدهد.

جالب است بدانید استلار اولین رمزارز مطابق با اصول اسلامی شناخته شده است. از دیگر افراد موثر در ایجاد و توسعه آیوتا باید Ivancheg، Sonstebo و Sergui popov را نام ببریم. او در سال ۲۰۱۶ رمزارز آیوتا را همراه دیگر همکارانش معرفی کرد. لریمر پیش از این باز هم در زمینه ارزهای دیجیتال کارهایی انجام داده بود از جمله معرفی رمزارز استیمیت و بیت شیرز. ایاس رمز ارزی است با کارایی بسیار بالا و به شدت در حال توسعه که در سال ۲۰۱۷ دنیل لریمر آن را معرفی کرد. پسری جوان و مستعد بنیان گذار آیوتا است.  بهترین اپ های اپل واچ از همان بچگی علاقه مند و سرگرم دنیای اینترنت بود تا حدی که درآمدش از هک کردن و فروش بازی های رایانه ای به دست می آمد. از سال ۲۰۱۱ شینر فعالیت خود را در زمینه بلاک چین شروع کرد و استارتاپ های زیادی راه اندازی نمود. دومینیک شینر پسری است که گفتیم، او تا ۱۴ سالگی در روستای کوچکی در ایتالیا زندگی می کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی همراه با راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، دکوراسیون، پزشکی و دندانپزشکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 877
  • بازدید ماه : 2,858
  • بازدید سال : 19,256
  • بازدید کلی : 38,094